شرکت مس Yuhuan Wanrong ، با مسئولیت محدود در ساحل شرقی چین-ژجیانگ یوهوان واقع شده است ، دارای شبکه حمل و نقل بسیار مناسب است. این شرکت عمدتا محصولات جعلی برنجی ، محصولات ریخته گری روی را تولید می کند. ده سال توسعه ، این شرکت یک فناوری کامل در زمینه تولید محصول ، قالب سازی ، قالب سازی و غیره ایجاد کرده است. این پتانسیل قدرتمند به توسعه پایدار و رشد سریع شرکت کمک می کند.

ما سری های مختلفی از محصولات را تولید می کنیم ، مانند شیر توپی آلیاژی مس و روی ، دریچه دروازه ، گلوبال ، شیرهای کنترل ، فیلترها ، اتصالات ، محصولات بهداشتی و زهکشی. ما تکنولوژی پیشرفته خارجی را معرفی می کنیم ، با استفاده از مواد با کیفیت بالا برای ایجاد انواع محصولات ، سبک جدید ، صنایع دستی خوب ، احساس خوب ، استفاده آسان و بادوام. با توجه به تقاضای مشتری ، ما همچنین می توانیم شیرهای سفارشی (غیر استاندارد) تولید کنیم.

در طول سالها ، ما برای توسعه خود به "کیفیت ، شهرت ، خدمات و مزایای متقابل" توجه کرده ایم و دارای یک مارک تجاری هستیماعتماد سازمانی ما صمیمانه امیدواریم که بتوانیم با مشتریان داخلی و خارجی همکاری طولانی مدت برقرار کنیم. خوش آمدید به شرکت ما برای بحث در مورد تجارت مراجعه کنید. هر یک از نیازهای شما ، ما به دقت توجه خواهیم کرد.